عکس تزریق فیلر به شقیقه

تزریق فیلر به شقیقه (بالا بردن شقیقه با فیلر)

با بالا رفتن سن و کاهش میزان کلاژن پوست، زیبایی چهره تحت تاثیر قرار می‌گیرد و پوست های شقیقه به سمت پایین افتاده شده و پیری را برای فرد رقم می‌زند. اینگونه مشکلات امروزه، با استفاده از تزریق فیلر به شقیقه برطرف می‌شوند که بر زیبایی چشم ها و بالا رفتن ابروها اثرگذار خواهد بود. در این مقاله تمام ناگفته ها و نکات در مورد تزریق ژل به شقیقه و مزایا و معایب آن را بازگو کردیم.

نحوه تزریق فیلر به شقیقه چگونه است؟

تزریق فیلر به شقیقه همانند سایر تکنیک های تزریق ژل در مدت زمان کوتاهی و با احتساب مدت لازم برای بی حسی، حدود 40 دقیقه انجام می‌شود. در ابتدا ناحیه مورد نظر ضدعفونی می‌گردد و بی حسی موضعی برای فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعد از بی حس شدن ناحیه شقیقه ها، فیلر با استفاده از کانولا در نقاط مخصوص از شقیقه تزریق می‌گردد. هر چه میزان مشکل فرد و افتادگی این ناحیه و چین و چروک ها کمتر باشد، واحد فیلر کمتری برای تزریق استفاده می‌شود و هرچه میزان مشکلات بیشتر باشد، متخصص از میزان واحد بیشتری فیلر استفاده خواهد کرد.

تزریق ژل به شقیقه

فواید و کاربرد تزریق فیلر به شقیقه

فواید و مزایای تزریق فیلر به شقیقه برای زیباجویانی که به طور مداوم از این روش استفاده می‌کنند، شناخته شده است اما در این بخش به برخی از آن ها اشاره کردیم تا افرادی که تجربه اولی از این روش دارند، با مزایای آن بیشتر آشنا شوند.

  • رفع پیری زودرس
  • نتایجی طبیعی
  • ایجاد زیبایی و تناسب
  • افزایش اعتماد به نفس فرد
  • پر شدت خطوط غیرمطلوب شقیقه
  • بازسازی حجم از دست رفته در این ناحیه
  • کاهش چین و چروک در نواحی شقیقه، اطراف چشم و ابروها

تزریق فیلر به شقیقه در کاهش چین و چروک اطراف چشم موثر است؟

✅ تزریق فیلر به شقیقه کاملا در کاهش چین و چروک اطراف چشم و خطوط متعدد آن نیز موثر خواهد بود و از طریق پر کردن چین‌های موجود، ظاهر را بهبود می‌بخشد. این روش معمولاً به عنوان یک راهکار غیرجراحی برای بهبود ظاهر اطراف چشم و جوانسازی منطقه استفاده می‌شود.

ماندگاری تزریق فیلر به شقیقه

ماندگاری تزریق فیلر به شقیقه به نوع فیلر استفاده شده، ساختار پوست فرد و روش تزریق بستگی دارد. معمولاً، دوام نتایج این روش بین 6 الی 18 ماه است که البته به برند و کیفیت فیلر انتخابی بستگی دارد و برای برخی افراد حتی بیش از 18 ماه، نتایج همچنان قابل مشاهده خواهد بود. بعد از این مدت، تزریق مجدد فیلر لازم خواهد بود تا اثر مطلوب برای فرد حفظ شود.

عکس تزریق ژل به شقیقه

در این قسمت عکس تزریق ژل شقیقه را از نمونه کار دکتر ژاکلین خسروی برای شما قرار دادیم تا متوجه شوید که این تکنیک کاملا غیرتهاجمی بوده و تاثیر شگفتی بر زیبایی صورت دارد.

عکس تزریق ژل به شقیقه

تزریق فیلر به شقیقه برای چه افرادی محدودیت دارد؟

به طور کلی این روش ایمن است و اگر توسط بهترین متخصص پوست و زیبایی انجام شود، عوارض جدی برای زیباجویان ندارد. افرادی که دارای آتروفی پوستی در ناحیه تزریق یا دارای حساسیت به مواد فیلر هستند، بهتر است از این روش خودداری کنند.  همچنین خانم های باردار باید برای انجام این تکنیک، باید صبور باشند و نباید در این دوران تزریق فیلر داشته باشند. اگر دارای نقص ایمنی یا یا داری عفونت های جدی هستید، حتما قبل از تزریق ژل به شقیقه به پزشک خود اطلاع دهید.

انجام همزمان تزریق فیلر به شقیقه با تکنیک های دیگر امکان پذیر است؟

تزریق فیلر به شقیقه با تکنیک‌های دیگر در زمینه زیبایی و جوانسازی به طور همزمان محدودیتی ندارد و شما می‌توانید در یک زمان، تزریق فیلر به زیر چشم، تزریق ژل لب، تزریق فیلر گونه و … را انجام دهید.

بهترین برند فیلر برای تزریق به شقیقه

فیلر آلیاکسین محصول کشور سوئیس یکی از بهترین فیلر ها برای تزریق به شقیقه است. این فیلر مواردی چون واکنش های حساسیتی و گلوله شدن فیلر زیر پوست را به همراه ندارد و به دلیل اینکه شقیقه پوست نازکی دارد، این بهترین نوع ژل برای تزریق است. ماهیت این فیلر از مواد هیالورونیک اسید کراسلینک خواهد بود که همگنی بسیار خوبی دارد. آلیاکسین معمولاً توسط پزشکان زیبایی با تجربه انجام می‌شود و برای نواحی دیگری مانند لب ها نیز کاربرد دارد. این مواد غیرسمی معمولاً بدون عوارض جدی بهبود می‌یابند و در بیشتر موارد برای زیباجویان مناسب هستند.

💫 بیشتر بخوانید: لیفت صورت بدون جراحی

مراقبت های بعد از تزریق فیلر به شقیقه

مراقبت‌ بعد از تزریق ژل به شقیقه می‌تواند به حفظ نتایج مطلوب و جلوگیری از عوارض مختلف کمک کند. در ادامه، مراقبت‌هایی که پس از انجام این روش مورد نیاز است را بیان می‌کنیم.

  • تمیز نگه داشتن جای تزریق
  • اجتناب از لمس یا فشار دادن ناحیه تزریق
  • استفاده از کمپرس سرد برای کاهش التهاب و تورم
  • خوابیدن به صورت طاقباز در 48 ساعت بعد از انجام تزریق
  • نوشیدن آب کافی در چند روز اولیه به دلیل اینکه جذب فیلر در این مدت زیاد است و بر خوش فرم ماندن آن تاثیر دارد.
مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *